Wednesday, August 3, 2011

Aku perlukan KFC!!!!

Hari tue beberapa hari sebelum puasa, entah kenapa aku rasa nak sangat makan KFC. Aku punya keinginan makan KFC smpai aku tulis kat status Facebook. Bila fikir pasal KFC, memang rasa terliur. Memang rasa aku perlu makan KFC masa tue. X tau la kenapa. Maybe aku mengidam kot. hehehe~

Secara kebetulan aku dengan kawan2 keluar makan tengah hari dan semuanya tak tahu nak makan kat kedai mana. So dengan sepantas kilat aku beri cadangan KFC coz aku nak sangat makan KFC masa tue... nasib baik diorang setuju, klau tak memang aku merajuk sampai ke tahun hadapan. hehehe....
 Farra, Shah dan aku
 Asyadee dengan Farra 
 Muka-muka orang mengidam!!!
Alhamdulillah tercapai gak hasrat nak makan KFC masa tue. So aku rasa aku dah faham apa yang ibu-ibu mengandung rasa masa mengidamkan sesuatu...

0 ulasan:

Post a Comment