Tuesday, February 8, 2011

Bermulanya langkah pertama...

Menyintai seseorg bknlah satu kesalahan, andai aku tidak mencuba aku takkan tahu keputusannya.' Itulah kata2 yg bermain di hati kecilku bila aku memikirkan tentang gadis comel yg telah membuatkan hidupku kembali menemui sinar kebahagiaan.

So dgn tanpa segan silu dan ragu-ragu, aku telah meluahkan perasaan isi hati aku tanpa ayat2 kiasan. Terus terang aku bgtau kat gadis tue yg aku suka kat dia. Walaupun kami mmg dah kenal tetapi kami blum lg berkawan rapat. So meluahkan prasaan kat org yg kita blum kenal hati budi adalah satu kerja gila yg aku buat. Ha..ha..

Tarikh 22 Mei 2008 bersamaan hari Khamis, aku telah memberanikan diri memberitahu gadis tersebut berkenaan perasaan aku. Dah semestinya dia terkejut dan belum bersedia tapi sekurang-kurangnya aku dgn dia dah menjadi kawan rapat.

Maka bermulalah sesi mengenali hati budi masing2...

0 ulasan:

Post a Comment