Thursday, July 7, 2011

Model Domino's Pizza?


Siapakah model yang disebalik menu Domino's Pizza nie? Nama model ini dalam mykad Wan Muhsinah atau nama panggilannya Inah.  Dia nie sebenarnya member aku dari zaman sekolah lagi. Dia salah sorang dari member-member Terengganu aku. Dalam entry sebelum ini yang menceritakan aktiviti aku di Terengganu, aku tak berkesempatan jumpa dia nie atas sebab-sebab tertentu.

Hari itu kebetulan dia ini datang ke KL. Aku pun hanya tahu pada masa-masa kecederaan (last minute) yang dia ada kat KL melalui status dia kat FB. Perancangan aku nak kenalkan dia nie dengan isteri aku tapi oleh kerana niat aku nak jumpa dia nie kira2 4 jam sebelum jumpa, so tak dapatlah aku temukan dia dengan isteri aku kerana ada komitmen lain.

Nie plak wajah dia tanpa menu domino's. Ada gaya jadi model x? dulu dia nie memang mengimpikan kerjaya sebagai model tapi bukan dah ditakdirkan bukan itu rezeki dia. Apa-apa pun memang seronok bertemu dengan kawan lama.

0 ulasan:

Post a Comment